Sunday, December 16, 2012

Sony Xperia Tipo Dual short review

Ok, sony xperia tipo adalah handset saya yg ke berapa saya tak ingat. Tapi, saya just nak bagi review sikit tentang hansdet ni. First of all, ia adalah Android, ya itu anda mesti kene tahu. Kedua, boleh letak 2 sim card!! yeay, itu paling saya suka. Then, application dia mmg serupa handset bagus2 mcm Samsung Galaxy II contoh nya. Cuma beza pada saiz dan performance. Agak slow dan berat sikit. Tapi comel dan dapat jugak nak merasa guna handset android ni kan. Saiz agak kecil dan gemok sikit, hihi. Anda boleh tengok gambar di bawah ni.




Selepas guna dalam 3 minggu tak sampai 1 bulan, handset ni buat pasal.. Touchscreen problem, tekan itu tak kena.. Tekan ini tak kena.. Paling stress bila nak mesej dengan kawan2. Tapi takpe, saya ada jalan penyelesaian nye.. Cuma download satu software, dan handset akan jadi seperti sedia kala. Nanti saya akan letak pada entry yang akan datang sekali dengan link okay.

No comments:

Post a Comment